اعیاد و فستیوالها در دبیتقویم دبی معمولا برای مسافران تور دبی، فستیوال ها و رویداد های مهم را ثبت کرده است. معمولا مسافران تور ارزان دبی در فصل پر سفر و شلوغ به دبی می روند که هوا بسیار خوب و معتدل باشد. تقریبا می توان گفت که درماه های نوامبر و مارچ هوای بسیار خوبی برای سفر به دبی خواهد بود. رویداد های ورزشی بسیاری وجود دارند که در آن پول، نقاشی و هدیه به برندگان داده می شود. بزرگترین و باشکوه ترین رویداد ورزشی در ژانویه است که “ماراتن” نام دارد. در مسابقه ماراتن به هر برنده زن و مرد، مبلغ ۲۵۰۰۰۰پول اهدا می شود.
در ماه مارس، در میدان مسابقه، جایزه کاپ جهانی، برگزار می شود که مبلغ ۱۰ میلیون در آن پیشنهاد می شود که آن را بزرگترین مسابقه اسب دوانی می کند. دیگر مسابقاتی که در دبی برگزار می گردد، مسابقه تنیس، مسابقات قهرمانی و صحرا نوردی کلاسی، همه در فوریه برگزار می شوند. همچنین مسابقات راگبی، در ۷ دسامبر برگزار می گردد.
دبی تنها کشور در جهان می باشد که دو فستیوال مخصوص خرید و خرده فروشی اختصاص داده است. ماه حراج و خرید از ژانویه آغاز می گردد و دارای تخفیف، چانه زنی فراوان و سرگرمی های دیگر است.با  تور ارزان دبی  از این فستیوال ها لذت ببرید. دیگر فستیوال های جالب دبی در ژوئن آغاز می گردد. هنر در دبی فراموش نشده است. فستیوال ملی “جاز” در فوریه دارای هنرمندان مشهور و بنامی مانند جولز هولند، میسی گری و مایکل پاریس می باشد.
در این ماه گالری های گوناگون و نمونه نقاشی های مهم در جهان برگزار می گردد. همچنین شو های زنده و کنفرانس های زیادی در دبی برگزار می گردد.
رویداد گالری هنر در دبی در تاریخ ۱۶ مارچ تا ۱۹ مارچ ۲۰۱۶ برگزار می گردد. در این رویداد می توانید کار های هنری مانند نقاشی ها از سبک های مختلف جهان، صنایع دستی و کار های دیگر را مشاهده کنید.
مسافران تور دبی باید به حرمت ماه مقدس رمضان، رعایت قوانین دبی را انجام دهند.
ماه رمضان نهمین ماه در تقویم عربستان است که در این ماه اعراب با روزه گرفتن می توانند اوضاع فقرا را درک کنند.
در این ماه به مدت ۳۰ روز تا زمان افطار که در عصر می باشد و اذان گفته می شود نباید آب و غذا نوشید و میل کرد.
این ماه از ۶ ژوئن تا ۵ جولای ۲۰۱۶ صورت می گیرد.
این ماه در قرآن مقدس مژده داده شده است و حتی در زمان روزه سیگار هم نباید کشید. تنها کسانی که روزه نمی گیرند، مادران شیرده، بارداران، بیماران و کودکان زیر ۹ سال می باشند.
بیشتر مسلمانان افطار را در خانه یکدیگر جمع می شوند و یک سفره بسیار بزرگ در خانه میزبان پهن می شود که از انواع خوراکی ها پراست.
در دبی ماه رمضان باید توسط ستاره شناسان در آسمان دیده شود. زمان شروع و پایان ماه باید توط ستاره شناسان اعلام شود.
به آخرین روز ماه رمضان “فطر” می گویند که یکی از اعیاد در دبی به شمار می رود. در این روز همه به پاس شکرگزاری به مسجد می روند و نماز روز عید فطر را می خوانند.منبع :تور ارزان دبی